Front Office Manager i Oslo

Front Office Manager

Newsec AS tilbyr skreddersydde og høyt spesialiserte tjenester til eiendomsbesittere, investorer og leietakere og teller 25 ansatte. Newsec er nå i vekst og styrker laget ved å rekruttere en Front Office Manager!

Som front office manager til vårt nye kontor i Haakon VII gate i Oslo vil du fungere som vårt ansikt utad og være en viktig bidragsyter for at vi sammen skaper den beste kundeopplevelsen for våre kunder. Newsec tilbyr en variert og aktiv rolle som vi også ønsker at du setter ditt personlige preg på. Vi tilbyr en spennende og varierende hverdag i et solid selskap i vekst. Du vil få jobbe sammen med engasjerte kollegaer i et hyggelig, tverrfaglig og sosialt arbeidsmiljø.

Ansvarsområder – og oppgaver:

Frontdesk:

  • Vertskapsrolle; selskapets ansikt utad
  • Daglig klargjøring av møtelokaler og kontorer
  • Koordinering av bevertning i møtelokaler og pausearealer
  • Supportere dine kolleger i deres arbeid mht. bestillinger, reservasjoner osv.

Indretjeneste:

  • Forvaltning av serviceavtaler
  • Vedlikeholdsmessig oppfølging og innkjøp

Marked-/kommunikasjon

  • Bidra aktivt til å bevare kunderelasjoner og kundereise
  • Ansvar for sosiale medier og Newsecs posisjon i disse
  • Arrangementsansvarlig; være koordinator for kundearrangementer, markedsdager og interne møter
  • Koordinator i prosjekter på tvers av selskapet, for eksempel på prosjekter innen bærekraftstrategi

Det forventes også proaktivitet ift. bistand utover definerte oppgaver, inkl. ad-hoc oppgaver- og prosjekter.

KOMPETANSE

Aktuelle kandidater har noen års erfaring fra lignende rolle, eller fra en kundeorientert rolle innen for eksempel hospitality eller reiseliv, eller fra andre serviceorienterte bransjer. Erfaring med kommunikasjon og formidling på ulike plattformer vil være en fordel, i tillegg til gode IT-kunnskaper.

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som er nysgjerrig, imøtekommende og initiativrik. Du er kreativ ift. problemløsninger og evner å sjonglere ulike oppgaver gjennom høy grad av struktur og planmessighet. Gjennom en utstrakt serviceinnstilling evner du å gi det lille ekstra til kunder og kollegaer. Du ser verdien i å bidra til en førsteklasses kundeopplevelse i alle ledd. Rette vedkommende har også stor kapasitet og evner å favne om et bredt spekter av oppgaver med både entusiasme og nysgjerrighet.

Aktuelle kandidater har et jevnt og godt humør, en fleksibel holdning og er innstilt på å ta i et tak der det trengs (ingen oppgave for stor, ingen for liten).

Er dette beskrivelser du kjenner deg igjen i? Da ser vi frem til å motta søknad fra deg! 

For spørsmål etter mer informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med en av våre rådgivere i Hartmark Executive Search; Kristine Hedenstad (93841211, kristine@hartmarkexecutive.no) eller Fredrik Torp (92666773, fredrik@hartmarkexecutive.no).